Poznaj rozwiązania Nativeo: Widżet mobilny

Poznaj rozwiązania Nativeo: Widżet mobilny

Poza, czterema głównymi rodzajami widżetów, które prezentowaliśmy w poprzednich wpisach, możemy wyróżnić jeszcze jeden format reklamowy jakim jest widżet mobilny. 

Ten rodzaj widżetu pojawia się tylko dla mobilnych użytkowników Internetu. Jest zatem wykorzystywany wyłącznie w responsywnych wersjach stron internetowych.

 

 

To, co szczególnie wpływa na atrakcyjność widżetu mobilnego to na pewno capping liczby wyświetleń. Szacuje się, że dzięki zastosowaniu tego rozwiązania wzrost przychodów może sięgać nawet do 30 % w porównaniu do tradycyjnych formatów reklamowych.

Ponadto widżet mobilny cechuje się 100 % widocznością banerów na ekranach telefonów. Co ciekawe, ten rodzaj widżetu może być używany jako rozwiązanie dodatkowe do innego już stosowanego widżetu. Można zatem tworzyć wiele unikalnych kombinacji, łącząc dostępne formaty reklam natywnych.

W widżecie mobilnym wyróżniamy trzy typy:  

TOSTER -  pojawia się wtedy, gdy użytkownik przewija stronę do samego dołu, czyli wówczas gdy wykazuje on autentyczne zainteresowanie daną witryną. Toster angażuje użytkowników w naturalny sposób.

 

 

DRAG DOWN - pojawia się, gdy użytkownik przewina stronę do samego dołu po czym zaczyna przewijać znów do góry

INTERSTITIAL - ten typ widżetu otwiera się na całą stronę.

 

 

Jak skonfigurować widżet mobilny i jakie daje możliwości?

 

 

Rodzaje wyświetleń widżetu (Toster, Drag-down, Interstitial) można włączać i wyłączać w każdej chwili. Można równocześnie stosować jeden lub kilka rodzajów.

FREQUENCY CAPPING (IMPRESSIONS) – ilość impresji jest limitowana.

FREQUENCY CAPPING (MINUTES) – limitowanie za pomocą czasu.

 

INTERNAL EXCHANGE

W widżecie mobilnym istnieje także możliwość włączenia funkcji INTERNAL EXCHANGE.

 

Jeśli zainteresowało Cię rozwiązanie, jakim jest widżet mobilny, bądź chcesz poznać inne dostępne formaty reklamowe, zapraszamy do kontaktu na hello@nativeo.pl.

Podziel się artykułem:
Icon