Bywa, że pod naporem tego co umieszczamy na stronie, zwyczajnie jest ona przeciążona, a jej czas ładowania zaczyna być irytujący dla użytkowników. Za podobne odczucia internautów może również odpowiadać nieprzystosowany UX strony. Wszak nie od dziś w...
Czytaj więcejPoza, czterema głównymi rodzajami widżetów, które prezentowaliśmy w poprzednich wpisach, możemy wyróżnić jeszcze jeden format reklamowy, jakim jest widżet mobilny. Ten rodzaj widżetu pojawia się tylko dla mobilnych użytkowników Internetu. Jest zatem ...
Czytaj więcejKolejnym formatem reklamowym dostępnym w platformie Nativeo jest widżet nagłówka, czyli taki rodzaj widżetu, który umiejscowiony jest nad treścią strony. Widżet nagłówka charakteryzuje się responsywnością, zatem z łatwością dostosowuje się zarówno do...
Czytaj więcejWidżet w sidebarze to idealne rozwiązanie, by móc zarabiać na niewykorzystanym dotąd bocznym pasku witryny. Jest to zatem doskonały sposób na dodawanie do strony dodatkowych treści.
Czytaj więcejWidżet w artykule to kolejny dostępny format reklamowy w platformie Nativeo. To, co najistotniejsze to fakt, że ten typ widżetu zajmuje najmniej cennego miejsca w witrynie, za to jest odpowiedzialny za pierwszy kontakt użytkownika z reklamą. Warto za...
Czytaj więcejWidżet pod artykułem to najbardziej elastyczny format reklamowy, który umieszczany jest poniżej głównej treści strony. Rozwiązanie jakim jest widżet pod artykułem niesie z sobą spory potencjał zarówno dla reklamodawców jak i wydawców.
Czytaj więcejSmart widżet to rozwiązanie all-in-one do monetyzacji Twojej witryny, które najczęściej wykorzystywane jest zarówno na desktopie, jak i w mobile.
Czytaj więcejZostaliśmy członkiem Programu Partnerskiego Revhuntera, dzięki czemu naszym klientom oferujemy jeszcze skuteczniejsze działania.
Czytaj więcej