Poznaj rozwiązania Nativeo: Widżet w artykule

Poznaj rozwiązania Nativeo: Widżet w artykule

Widżet w artykule to kolejny dostępny format reklamowy w platformie Nativeo. To, co najistotniejsze to fakt, że ten typ widżetu zajmuje najmniej cennego miejsca w witrynie, za to jest odpowiedzialny za pierwszy kontakt użytkownika z reklamą. Warto za...

Czytaj więcej
Poznaj rozwiązania Nativeo: Widżet pod artykułem

Poznaj rozwiązania Nativeo: Widżet pod artykułem

Widżet pod artykułem to najbardziej elastyczny format reklamowy, który umieszczany jest poniżej głównej treści strony. Rozwiązanie jakim jest widżet pod artykułem niesie z sobą spory potencjał zarówno dla reklamodawców jak i wydawców. 

Czytaj więcej
Poznaj rozwiązania Nativeo: Smart widżet

Poznaj rozwiązania Nativeo: Smart widżet

Smart widżet to rozwiązanie all-in-one do monetyzacji Twojej witryny, które najczęściej wykorzystywane jest zarówno na desktopie, jak i w mobile.

Czytaj więcej
Współpraca Nativeo z Revhunter. Odzyskaj porzucone koszyki.

Współpraca Nativeo z Revhunter. Odzyskaj porzucone koszyki.

Zostaliśmy członkiem Programu Partnerskiego Revhuntera, dzięki czemu naszym klientom oferujemy jeszcze skuteczniejsze działania.

Czytaj więcej
Reklama natywna a notyfikacje push

Reklama natywna a notyfikacje push

Czas nachalnych i irytujących reklam powoli odchodzi w zapomnienie. Marketerzy wiedzą, co należy robić, aby podnosić sprzedaż i jak budować świadomość i rozpoznawalność marki.

Czytaj więcej
Programatyczna reklama natywna – jak to działa?

Programatyczna reklama natywna – jak to działa?

Rozwój reklamy natywnej rozpoczął się mniej więcej w 2012 roku, kiedy to marketerzy zaczęli dostrzegać potrzebę zmiany formy komunikacji.

Czytaj więcej
Jak maksymalizować przychody z Nativeo?

Jak maksymalizować przychody z Nativeo?

Decydując się na reklamę natywną możesz zastanawiać się nad wyborem odpowiedniego formatu do Twojej witryny.

Czytaj więcej
Reklama w czasie kryzysu - o czym powinna mówić, co zawierać i jak wyglądać?

Reklama w czasie kryzysu - o czym powinna mówić, co zawierać i jak wyglądać?

Epidemia Koronawirusa ma silny wpływ na marketing i sprzedaż, niezależnie od tego, w jakim kanale się ona odbywa.

Czytaj więcej
Icon