Reklama natywna a notyfikacje push

Reklama natywna a notyfikacje push

Czas nachalnych i irytujących reklam powoli odchodzi w zapomnienie. Marketerzy wiedzą, co należy robić, aby podnosić sprzedaż i jak budować świadomość i rozpoznawalność marki.

Czytaj więcej
Programatyczna reklama natywna – jak to działa?

Programatyczna reklama natywna – jak to działa?

Rozwój reklamy natywnej rozpoczął się mniej więcej w 2012 roku, kiedy to marketerzy zaczęli dostrzegać potrzebę zmiany formy komunikacji.

Czytaj więcej
Reklama w czasie kryzysu - o czym powinna mówić, co zawierać i jak wyglądać?

Reklama w czasie kryzysu - o czym powinna mówić, co zawierać i jak wyglądać?

Epidemia Koronawirusa ma silny wpływ na marketing i sprzedaż, niezależnie od tego, w jakim kanale się ona odbywa.

Czytaj więcej
Wizerunek kontra Performance Marketing: Czy to właściwe podejście?

Wizerunek kontra Performance Marketing: Czy to właściwe podejście?

Priorytetem każdej dążącej do sukcesu firmy jest budowanie rozpoznawalności swojej marki.

Czytaj więcej
Icon