Bywa, że pod naporem tego co umieszczamy na stronie, zwyczajnie jest ona przeciążona, a jej czas ładowania zaczyna być irytujący dla użytkowników. Za podobne odczucia internautów może również odpowiadać nieprzystosowany UX strony. Wszak nie od dziś w...
Czytaj więcejCzas nachalnych i irytujących reklam powoli odchodzi w zapomnienie. Marketerzy wiedzą, co należy robić, aby podnosić sprzedaż i jak budować świadomość i rozpoznawalność marki.
Czytaj więcejRozwój reklamy natywnej rozpoczął się mniej więcej w 2012 roku, kiedy to marketerzy zaczęli dostrzegać potrzebę zmiany formy komunikacji.
Czytaj więcejEpidemia Koronawirusa ma silny wpływ na marketing i sprzedaż, niezależnie od tego, w jakim kanale się ona odbywa.
Czytaj więcejPriorytetem każdej dążącej do sukcesu firmy jest budowanie rozpoznawalności swojej marki.
Czytaj więcej