Spójrz do góry! Właśnie tak może wyglądać widżet nagłówka, który pomimo niewielkiego rozmiaru, pozwoli Ci monetyzować ruch na Twojej stronie!
To właśnie widżet nagłówka, czyli jednorzędowy format reklamy jest kolejnym rozwiązaniem dostępnym w platformie Nativeo. Widżet nagłówka charakteryzuje się doskonałą widocznością, gdyż jest umiejscowiony nad treścią strony. Dzięki temu prezentowane artykuły są przedstawione w dobrym świetle, we właściwym, dopasowanym do ich charakterystyki kontekście. Ponadto umiejscowienie na samej górze zapewnia maksymalne zaangażowanie użytkowników.
Widżet nagłówka charakteryzuje się także responsywnością, zatem z łatwością dostosowuje się zarówno do komputerów, laptopów jak i smartfonów.
Kolejną cechą charakteryzującą ten rodzaj widżetu jest możliwość regulowania liczby reklam, zatem stosując ten format reklamowy można na bieżąco dopasowywać ilość wyświetlanych banerów w witrynie. Dodatkową korzyścią jest także możliwość zablokowania wysokość baneru, dzięki czemu można całkowicie wyeliminować przypadkowe kliknięcia.
To, co najistotniejsze z punktu widzenia wydawcy to fakt, że widżet nagłówka monetyzuje niewykorzystaną dotąd przestrzeń, podobnie jak w omawianym we wcześniejszym wpisie widżecie w sidebarze.
Jak skonfigurować widżet nagłówka i jakie daje możliwości?
SUB TYPE - Zmiana wybranego typu widżetu
FORMAT: RECTANGULAR
FORMAT: SQUARE
COLUMNS (Kolumny)
Widżet nagłówka daje możliwość dopasowania ilości wyświetlanych banerów. W tym właśnie miejscu można określić ilość kolumn reklamowych w widżecie. Co istotne, nie ogranicza nas limit.
INTERNAL EXCHANGE
Jeśli zainteresowało Cię rozwiązanie, jakim jest widżet nagłówka, bądź chcesz poznać inne dostępne formaty reklamowe, zapraszamy do kontaktu na hello@nativeo.pl.